zaterdag 15 februari 2014

Beurs verslagje

Zoals gezegd, gister dus met een vriendin en haar zus naar de Handwerkbeurs in Zwolle geweest. Grote beurs met allerlei stands op handwerkgebied. Dus ook kaarten maken, sieraden maken, sprookjes/elfjes met vilt maken, borduren, lapjes stof en natuurlijk de haak- en breistands en diverse stands met verkoop van garen en accessoires. Vooral in de laatsten waren wij met z'n drieën geïnteresseerd.

Ik heb een hele leuke dag gehad en nog wat aankopen kunnen doen.

 
 Van Hooked een pakket gekocht, dus inclusief een houten haaknaald, om een knuffelbeer te maken, garen van Phildar gekocht voor een andere knuffel die ik in gedachten heb, 2 bolletjes garen gekocht om een sjaal/stola van te breien en wat verschillende kleurtjes vilt gekocht die ik her en der voor de knuffels nodig ben

Helaas had niemand Softfun bij zich, dus dat moet ik dan nog gaan bestellen, voor de rest bijna alles op mijn boodschappenlijstje kunnen kopen.

Op naar de volgende beurs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten