zondag 29 december 2013

Mijn hobby

Tja en dan ben je 46, zoek je een nieuwe hobby en wordt je door een vriendin aangestoken om te gaan haken. Haken? Maar dat was al meer dan 30 jaar geleden dat je dat voor het laatst had gedaan, maar met een beetje haakles bij deze vriendin pakte ik dit vrij makkelijk weer op. En wat ga je dan haken? Nou, als je intussen een oma bent van een kleindochter van ruim een jaar, is de keuze voor knuffels haken snel gemaakt.

Dus garen en een haaknaald gekocht en aan de slag. Deze knuffels haken is zo leuk werk dat je ook voor jezelf aan de haak gaat en een aantal knuffels voor jezelf gaat haken.

Op deze blog vertel ik jullie over het wel en wee van mijn haken en breien, een hobby die zeer verslavend is gaan werken.

Intussen is er al speciaal een kast voor al het garen en accessoires gekocht, want als je eenmaal haakt en breit is het tevens erg verslavend om steeds maar nieuwe garen te kopen en uit te proberen.

Veel lees- en kijkplezier op mijn blog.

Groetjes Yvonne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten